und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
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des Störfall- und Problemmanagements sowie die Sicherstellung des 2nd und 3rd Level Supports bei applikationsbezogenen Anfragen Leitung von IT Projekten unter Einhaltung der Vorgaben hinsichtlich Zeit, Inhalt
of incident and problem management as well as ensuring 2nd and 3rd level support for application-related requests Management of IT projects in compliance with specifications regarding time, content and
des Störfall- und Problemmanagements sowie die Sicherstellung des 2nd und 3rd Level Supports bei applikationsbezogenen Anfragen Leitung von IT Projekten unter Einhaltung der Vorgaben hinsichtlich Zeit, Inhalt
experience and its enhancementProvide administrative support to the team and be able to manage their building’s daily operationsDevelop a close working relationship with key stakeholders/partners, landlord
review of Manuals, Handbooks, Guidance notes etc.Cover Receptionist Role & Responsibilities when requiredUnderstand primary responsibilities of Meeting and Evens and support M&E Specialist when
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
Residea Immobilien Management GmbH sucht in Berlin eine/n Vertriebskoordinatio / Sales Support (m/w/d) (ID-Nummer: 11998481)
Für unseren Kunden, einen der zehn größten IT-Service-Provider Deutschlands, suchen wir eine/n Systemadministrator (m/w/d) 2nd Level Support. Ihre Aufgaben Incident Management (2nd Level Support
top itservices AG sucht in eine/n IT-Consultant Service / Support (m/w/d) (ID-Nummer: 11974814)
strategies. Identify new value streams, support the transition to recurring revenue models, and enhance the paid usage of digital offerings. Explore and ideate scalable business models in various market
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CONET Services GmbH sucht in eine/n IT Supporter (m/w/d) First- & Second-Level-Support (ID-Nummer: 11385645)
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
und haben für jede Karrierestufe das passende Angebot – egal ob Sie an Vakanzen in agilen KMUs oder starken DAX-Konzernen interessiert sind. Wir beherrschen die komplette IT-Klaviatur von Support bis zur Softwarearchitektur
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and contact person for the technical teams regarding firewall, network connection and server operation as well as support of the application interfaces towards the SAP systems used This position can be
and contact person for the technical teams regarding firewall, network connection and server operation as well as support of the application interfaces towards the SAP systems used This position can be
discussion on a protocol) Manages CTAs activities related SOPs (ie. Coordinates the creation, updates of the QDs) Identify any issues and propose resolution Provide support to Development Safety Update Report
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technical support Maintain thorough documentation and facilitate a smooth transition to support teams Stay updated on Oracle HCM Cloud updates and drive process improvements Requirements: Strong expertise
der Service-Prozesse Du erarbeitest gemeinsam mit den Kollegen im IT-Support Prozesse und Best Practice Lösungen für die Erbringung der Supportleistungen Sicherstellung der effizienten Nutzung der Windows
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their key team membersResponsible for the implementation of technology systems to support service delivery, and ensure the required reporting from the systemsImplement standard operating procedures and
CANCOM SE sucht in eine/n Manager Business Support Center (m/w/d) (ID-Nummer: 12118042)
Fairmas GmbH sucht in eine/n Customer Support Mitarbeiter (all genders) - 500,- EUR Wechselprämie (ID-Nummer: 11663137)
WHAT WE ARE LOOKING FOR Responsibility for SAP module support and customizing, primarily of the modules WM and MM-IM (LO, LE), and ensuring the smooth running of operations as service lead
WHAT WE ARE LOOKING FOR Responsibility for SAP module support and customizing, primarily of the modules WM and MM-IM (LO, LE), and ensuring the smooth running of operations as service lead
und betreibt anspruchsvolle IT-Lösungen für die Data Center-, Enterprise- und Campus-Umgebungen seiner Kunden. Aufgaben Prüfung, Diagnose und Behebung von Netzwerk-Incidents (1nd bis 3rd Level Support
von Support-Tickets im Jira Dashboard Fachliche Unterstützung im TI Service Desk bei allgemeinen Anfragen und während der ECC-Testwochen Kommunikation mit Kunden, Stakeholdern und Dienstleistern zur Ermittlung
, den Sie erfolgreich für uns werben Ihre Aufgaben Management eines Büroumzugs Übernahme des administrativen Supports des Teams Verwaltung des Eventmanagements Abwicklung von Reisebuchungen Besorgung von Büromaterialien
Mitarbeiter/in IT-Support (m/w/d) Service-Desk in Berlin Was gewinnen Sie mit uns? Individuelle, offene und lösungsorientierte BetreuungVermittlung an ein renommiertes und international agierendes
und Schriftliche Aufnahme, Klassifizierung und Dokumentation von technischen Kundenanfragen im 1st Level Support Betreuung des Ticketsystems Bearbeitung von Störungsmeldungen und Serviceanforderungen
Mitarbeit im 2nd und 3rd Level Support für das Incident Management und Change Management sowie Ansprechpartner der Key User (m/w/d) Beratung und Unterstützung unserer Business Partner (m/w/d) im Rahmen
Mitarbeit im 2nd und 3rd Level Support für das Incident Management und Change Management sowie Ansprechpartner der Key User (m/w/d) Beratung und Unterstützung unserer Business Partner (m/w/d) im Rahmen
WHAT WE ARE LOOKING FOR Responsibility and control of the IT services LAN and WLAN for the Rheinmetall Group Technical and disciplinary management of an engineering team 3rd level support of the
support you in your desire for a career change and offer you a wide range of job prospects. We are looking for someone in the greater Berlin area for our international customer as part of the recruitment
the CEO and the various departments. You are not only organizationally adept, but also able to set strategic priorities and support the company management in all matters. Your task: Manage the CEO
implementation and support of network projects Close coordination and cooperation with the other divisions of Rheinmetall IT Solutions GmbH Coordination of external service providers The position can be filled at
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WOFÜR WIR SIE SUCHEN Sicherung des operativen Betriebs von Applikationen im Produktionsumfeld 2nd Level Support & Koordination 3rd Level Monitoring sowie Performance Management Sicherstellung
azeti GmbH sucht in eine/n Working Student - Agile Coach / Scrum Master Support (m/w/d) (ID-Nummer: 12121374)
, ensuring proper functionality and navigation Internal Communications for Global Digital Marketing Team: Source content for newsletters from our SMEs and support with editing and managing content